06 (0)1 808 9235 (8:00-11:00)|info@ipotools.hu
Home page2022-08-17T07:25:52+02:00

KIEMELT TERMÉKEK

[woo_product_slider id=”781″]

Több mint 30 európai piacon vagyunk jelen.

Több mint 500 ezer elégedett ügyfél.

Az Ipotools már 2005 óta a piacon.

ÚJ TERMÉKEK

[woo_product_slider id=”2371″]

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Hol található az Ipotools gépek hivatalos szervize?2022-09-26T07:31:24+02:00

Amennyiben a gép szervizelésére  van szükség, kérem keressen bennünket, és szakmai segítséget nyújtunk. Küldjön nekünk egy üzenetet az info@ipotools.hu e-mail címre, és felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Kérjük, hogy a levél a következő adatokat tartalmazza:

 -A termék teljes neve
– Mi a termék hibája
– Szükség esetén fényképet is küldhet

Értesíteni fogjuk a legrövidebb időn belül.
A gépek javítása és szervizelése vállalatunk székhelyén történik, és a megjavított gépet a legrövidebb időn belül visszaküldjük Önnek.

Miért érdemes az Ipotools márkát választani?2022-09-26T07:30:52+02:00

A honlapunkon kínált összes termék raktáron van.
Amennyiben a termék mégsem lenne raktáron, e-mailben értesítjük.
A rendelést a GLS futár fogja szállítani, várhatólag 2-4 munkanapon belül.
A postaköltség a megrendelés összegétől független és 1990 Ft.

Mit tegyek, ha a rendelés után meggondoltam magam?2024-02-01T13:40:33+02:00

Viszaküldési határidő 14 munkanap a szállitás napjától számítva.
Visszaküldés esetében kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailben info@ipotools.hu.

Mit tegyek, ha a termék sérülten érkezik vagy nem működik?2022-09-26T07:29:38+02:00

Haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot az info@ipotools.hu e-mail címen és mi gondoskodunk a termék javításáról vagy cseréjéről.

Hogyan tudok rendelni2022-09-26T07:30:05+02:00
  • Fontos, hogy csak a webáruház felületén tud rendelni, e-mailben és telefonon nem.
  • Válassza ki a terméket a webshopban, és kattintson a termékre.
  • Miután figyelmesen elolvasta a termékleírást és a vásárlás mellett döntött, kattintson a „kosárba teszem” gombra.
  • Görgessen a lap tetejére, és kattintson a bevásárló kocsi ikonra.
  • Görgessen lejjebb, és kattintson a „tovább a pénztárhoz” gombra, (fontos, hogy ha változtatott a darabszámon, a „kosár frissítése” gombra mindenképpen kattintson rá).
  • Írja be pontosan a számlázási adatokat, ha más címre kéri a szállítást, akkor azt is.
  • Válassza ki az Ön számára legmegfelelőbb fizetési opciót. (Fontos, hogy „előre utalás” esetében a szállítást csak akkor indítjuk, ha beérkezett hozzánk az összeg.)
  • Végül kattintson a „megrendelés elküldése” gombra. Ha a megrendelésről kapott e-mailben visszaigazolást, akkor sikeres volt a rendelése. Ellenkező esetben vegy fel velünk e-mailben a kapcsolatot. (info@ipotools.hu)
Milyen fizetési lehetőségek vannak?2022-09-26T07:30:31+02:00

Választhat az „előre utalás”, a bankkártyás és az utánvétes opciók között. Az előre utalás esetében a megvásárolt terméket az összeg beérkezése után küldjük ki Önnek. Utánvétnél a futárszolgálat munkatársának tud fizetni készpénzben vagy bankkártyával.

Go to Top